About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Hoe de actualiteit integreren in de lessen SEI?

2016
Cengiz, Sümeyye
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Actualiteit is belangrijk in onze maatschappij. Toch is het niet vanzelfsprekend voor leerlingen om actualiteit te volgen. De leerkracht moet de leerlingen laten voelen dat actualiteit boeiend is door deze in de les te integreren.

Ik onderzoek waarom actualiteit belangrijk is in de lessen SEI, hoe je als leerkracht actualiteit kan betrekken in de lessen SEI en hoe je actualiteit aantrekkelijk kan maken voor de leerlingen. Ik heb hiervoor ook materiaal ontworpen met verschillende werkvormen

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 1882 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Cengiz, S. (2016). Hoe de actualiteit integreren in de lessen SEI?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c58f27250738.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer