Abstract : Hoe kan een leerkracht op een optimale manier een leerling ondersteunen bij het begrijpen en beheersen van Engelse grammatica, zelfs wanneer dit onderwerp niet aan bod komt in de reguliere lessen? Hoe kan deze ondersteuning worden geboden, wat houdt deze precies in en hoe kunnen concrete handvatten worden geïmplementeerd? Welke hulpmiddelen kunnen worden aangeboden via Smartschool of de basisprogramma's van leerlingen, zodat de toegankelijkheid behouden blijft en de motivatie van leerlingen wordt aangesproken? Aan welke criteria moeten deze hulpmiddelen voldoen om kwalitatief hoogstaand onderwijs te bieden? Bovendien, hoe kunnen deze hulpmiddelen optimaal worden geïntegreerd in een Engelse les? Leveren ze uiteindelijk ook meerwaarde voor andere leerlingen, met het oog op brede basiszorg? Hoe kunnen deze digitale hulpmiddelen op een coherente manier worden ingezet om leerlingen optimaal te ondersteunen bij hun leerbehoeften? In dit onderzoek wordt een antwoord gegeven op deze vragen en wordt beschreven welke rol jij als leerkracht kunt spelen in dit proces. Daarnaast wordt ingegaan op de pedagogische en didactische meerwaarde van deze benadering voor leerlingen. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Scherpereel, M. (2023). Here’s my catch!: digitale hulpmiddelen.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education UP.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82188be0ed70188be113f0c01a5.
|