Abstract : In deze scriptie heb ik onderzocht hoe ik gamification kan toepassen op toerisme via een applicatie. Ik heb gamification gedefinieerd en onderzocht hoe de game mechanics hier werken. Hierna heb ik een kleine State of the arts gemaakt over bestaande draadloze technologieën. Hier kom ik tot de conclusie dat Nfc technologie het best geschikt is voor mijn app. Daarna heb ik een klein onderzoek gedaan naar welke drager het best zou passen voor mijn applicatie. Ik heb dan verschillende apps geanalyseerd die ook werken met locatiebepaling en die iets te maken hebben met een stad of een spel in de reële wereld. Als laatste heb ik het ontwerpproces uitgelegd van mijn eigen app. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Jehoul, M. (2016). Wapp.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a821592b3da4015c7c65d8b3006d.
|