About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : Praatjes maken en (be)leven. Hoe kunnen prentenboeken van Clavis, verhaal en illustraties met 'magie' als thema, een uitgangspunt en inspiratiebron zijn tot muzische beeldende activiteiten met als doel aan taalstimulering te werken?
Author :
Verbraeken, Lisa
Abstract : Vanuit onderzoek is gebleken dat voorlezen erg belangrijk is voor kinderen. Het is cruciaal om te kunnen participeren in de huidige maatschappij. Lezen is erg belangrijk en op die manier leren ze omgaan met boeken, ze krijgen zicht op hun eigen wereld en kunnen zich inleven in een ander personage, ze leren nieuwe woordenschat en wordt uitgebreid waardoor dat een positieve invloed heeft op het begrijpend lezen. Ik heb verschillende verteltechnieken uitgetest en gekeken hoe ik deze verteltechnieken muzisch beeldend kon uitwerken.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2016
Full text :
File Size Type Checksum  
Zelfstandig_project_-_Verbraeken_Lisa.pdf 2 MB PDF MD5 Open file
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Afstudeerproject
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline :
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 07/07/2016 15:43
Last modified : 08/01/2017 21:32
Collections :
Kleuteronderwijs
2016
11306317
Views : 4336
Downloads : 1112
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer