About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Evolutie vraagt aanpassing. Hoe leerplan proof zijn de projecten van het Sint-Lambertuscollege?

2022
Vrancken, Anne
Educatieve bacheloropleiding voor secundair onderwijs

Abstract :
De onderwijshervorming zorgt voor nieuwe eindtermen en leerplandoelen. Hierdoor moeten scholen bestaande leermaterialen moeten aanpassen of nieuwe materialen moeten ontwikkelingen. In deze bachelorproef werd onderzocht hoe leerplan proof de gebruikte techniekprojecten van het Sint-Lambertuscollege Bilzen zijn. Aan de hand van een onderzoek werd voor alle techniekprojecten, gebruikt voor de A-stroom, nagekeken welke leerplandoelstellingen reeds gerealiseerd en geëvalueerd worden.
Daarnaast bevat deze bachelorproef een aangepast project van Smart City 2050. Dit project werd herwerkt om het meer leerplan proof te maken. De focus ligt daarbij op twee grote aspecten: onderzoeksopdrachten aan de hand van de wetenschappelijke onderzoeksmethode en de balans tussen theorie, onderzoek en praktijk verbeteren. Als afronding wordt een zelfevaluatie voor de leerling en een evaluatie voor de leerkracht voorzien.

Full text:
File Size Type Checksum  
VranckenAnne_BP_Evolutievraagtaanpassing_2022.pdf 5 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 439 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Vrancken, A. (2022). Evolutie vraagt aanpassing. Hoe leerplan proof zijn de projecten van het Sint-Lambertuscollege?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82181afce800181aff271360352.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer