About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Inspirende mensen. Visueel beperkten betrekken in de reclame

2016
Landeloos, Bert
Master of Arts in de beeldende kunsten

Abstract :
Een visueel georiënteerde maatschappij verhindert de participatie van visueel beperkten met reclame. Zonder enig bewijs van een nood aan reclame bij deze groep mensen, zet dit onderzoek een zoektocht op om hen mee actiever te betrekken in de sector.
Het onderzoek leidt tot de creatie van een imagocampagne voor meubelfabrikant IKEA. De campagne draait de traditionele rolverdeling van reclame om en plaatst de visueel beperkten voorop als experten. Een uitgebreid proces van inspiratie ondersteunt een ervaringsgericht concept, met een toegankelijke vormgeving en boodschap als manier van communicatie. De campagne zet hiermee een stap om een toegankelijker reclamemodel op te zetten, dat een actievere participatie van visueel beperkten toelaat.

Full text:
File Size Type Checksum  
Landeloos.pdf 3 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 4254 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Landeloos, B. (2016). Inspirende mensen. Visueel beperkten betrekken in de reclame. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c5aa8ae51e0b.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer