About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
dc.title : FASHION FILM. Onderzoek naar het artistieke karakter van de reclamefilm: hoe branded content zorgt voor ruimte voor experiment
dc.creator : Swijns, Tine
dc.subject :
dc.description.abstract : In mijn onderzoek focus ik mij op de invloed die reclamefilm onderging door het toepassen van branded content en hoe hierdoor een nieuw experimenteel medium ontstond: fashion film. De reclameboodschap verdwijnt en maakt plaats voor vormgeving en verhaal. De reclamefilm wordt net als film een moment voor escapisme waarbinnen alles mogelijk lijkt. Ik onderzoek hoe filmtechnieken kunnen helpen met het versterken van een link met het label zonder dat deze een negatieve invloed heeft op de creatieve uitwerking. In mijn praktijkonderzoek vertaal ik modehuis Maison Martin Margiela, een label dat de parameters van mode zowel op artistiek en commercieel vlak herbekijkt, naar film.
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2014
dc.type : Onderzoeksartikel
dc.format :
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214d8fbcc5014d9ac753351e6e
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Master of Arts in de beeldende kunsten PXL
etd.degree.level : Master
etd.degree.discipline : Grafisch ontwerp: reclamevormgeving
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer