About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : FASHION FILM. Onderzoek naar het artistieke karakter van de reclamefilm: hoe branded content zorgt voor ruimte voor experiment
Author :
Swijns, Tine
Abstract : In mijn onderzoek focus ik mij op de invloed die reclamefilm onderging door het toepassen van branded content en hoe hierdoor een nieuw experimenteel medium ontstond: fashion film. De reclameboodschap verdwijnt en maakt plaats voor vormgeving en verhaal. De reclamefilm wordt net als film een moment voor escapisme waarbinnen alles mogelijk lijkt. Ik onderzoek hoe filmtechnieken kunnen helpen met het versterken van een link met het label zonder dat deze een negatieve invloed heeft op de creatieve uitwerking. In mijn praktijkonderzoek vertaal ik modehuis Maison Martin Margiela, een label dat de parameters van mode zowel op artistiek en commercieel vlak herbekijkt, naar film.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2014
Full text :
File Size Type Checksum  
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Onderzoeksartikel
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Master of Arts in de beeldende kunsten PXL
Degree level : Master
Discipline : Grafisch ontwerp: reclamevormgeving
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-MAD
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 28/05/2015 15:47
Last modified : 02/06/2015 14:39
Collections :
2014
Views : 4943
Downloads : 1
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer