About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Gedragsproblemen. Nieuwe uitdagingen voor leraren na de invoering van het M-decreet

2017
Nijs, Femke
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Sinds de invoering van het M-decreet, zullen er meer leerlingen van het buitengewoon onderwijs op de reguliere schoolbanken terechtkomen. Dit vormt een heuse uitdaging voor alle leraren. Soms weten leerkrachten niet hoe ze hierop moeten reageren. In deze bachelorproef wordt daarom onderzocht hoe onderwijzers kunnen omgaan met leerlingen die ernstige gedragsproblemen vertonen. In het kader hiervan is er een website ontwikkeld met allemaal praktische methodieken en tips voor lesgevers en begeleiders. Een kleine stap in de goede richting, kan namelijk al een wereld van verschil betekenen.

Full text:
File Size Type Checksum  
NijsFemke_bachelorproef_21062017_definitieveversie.pdf 4 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 4897 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Nijs, F. (2017). Gedragsproblemen. Nieuwe uitdagingen voor leraren na de invoering van het M-decreet. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Edcuation.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c8735c77c1ac1.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer