Abstract : Remediėring is een essentieel begrip in het huidige onderwijssysteem. Jammer genoeg staan leerlingen vaak erg negatief tegenover dit initiatief wat leerkrachten aanbieden. In deze bachelorproef worden enkele remediėringsvormen geanalyseerd en worden de voor- en nadelen van elke vorm tegen elkaar afgewogen. Aan de hand van literatuurstudies wordt er een kijkwijzer ontwikkeld met allerlei aspecten die de motivatie van leerlingen moeten bevorderen. Op basis daarvan wordt het materiaal van drie remediėringsvormen uitgewerkt waarin de leerkracht een coachende rol vervult.
Trefwoorden: remediėring, basisoptie, economie en organisatie |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Reynaerst, P. (2020). Remediėren is lerend amuseren! Hoe kunnen leerkrachten remediėring binnen de basisoptie 'economie en organisatie' aantrekkelijk maken?.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154a96609054d.
|