Abstract : Dit actie-onderzoek met als hoofdvraag "Hoe kan ervoor gezorgd worden dat studenten, die
na het 3e jaar wisselen van richting, een goede start kunnen maken binnen hun nieuwe
richting in het 4e jaar?", focust zich op studenten die de overstap willen maken naar een 4e
jaar binnen het studiedomein STEM. De focus binnen dit onderzoek lag vooral om de nieuwe
studenten die kiezen voor een opleiding binnen het STEM domein te ondersteunen, en hun
een goede start te laten maken binnen hun nieuwe opleiding. De oplossing op de hoofdvraag
die binnen dit onderzoek wordt voorgesteld zijn bijwerktaken. Zo kunnen de leerlingen
zichzelf vrijwillig bijwerken tijdens hun vakantie zodat ze een goede start kunnen maken in
hun nieuwe opleiding. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Joosten, L. (2023). Bijwerktaken.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education UP.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82188be4ecd0188be5009600045.
|