About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Extinction Zones

2014
Arshinov, Igor
Master of Arts in de beeldende kunsten PXL

Abstract :
Dit onderzoek gaat over hoe ik een succesvolle onmenselijke spel personage kan maken. In dit onderzoek zoek ik de informatie op in de verschillende contexten. Daarna vertel ik mijn eigen mening over mijn onderzoek en mijn mening wordt versterkt door de andere bronnen. Ik heb de verschillende bronnen uit het internet en de literatuur proberen te gebruiken, zodat ik mijn onderzoeksvraag zo juist mogelijk kan beantwoord krijgen.
In mijn onderzoek zijn er drie grote onderzoek contexten geworden in verband met mijn onderzoeksvraag.
De eerste grote context gaat over het ontwerpen van de spel personages in de huidige computer spel industrie. Ik heb de bronnen gevonden uit de gespecialiseerde game literatuur. om een goed spel personage te maken. Het uiterlijk van het spel personage wordt beïnvloedt door de spel regels. De spel personages kunnen heel creatief gemaakt worden.
De tweede grote context gaat over het gebruik van het onmenselijke personages in klassieke en hedendaagse computer spellen. De spelers vinden de bepaalde onmenselijke spel personages leuk. In de meeste computer spellen kiest de meerderheid voor de menselijke personages om te spelen in plaats van de onmenselijke personages.
De derde grote context gaat over de psychologische aspecten van de mensen bij het kijken naar de personages in de verschillende media. Er gebeurt veel meer in onze onbewuste dan wij zelf weten bij het kijken naar de personages in de media. Sommige mensen hebben graag angst en hierdoor is de horror genre heel populair geworden. Er worden verschillende definities gemaakt in verband met de horror personages. Ik gebruik deze definities om de onmenselijke personages voor mijn masterproef te maken.
Het onmenselijke personage moet walgelijk en onzuiver zijn om een volledig effect op de toeschouwers te hebben.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 1732 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Arshinov, I. (2014). Extinction Zones. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214d8fbcc5014d9ab5aadc0c53.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer