About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Philosophizing with pupils in the EFL classroom

2018
Pazas, Vasilis
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
'Ik weet dat ik niets weet.’ luidt de Socratische houding en deze houding staat centraal bij de Socratische methode. Filosoferen met leerlingen is niet een simpele les rond filosofie. Integendeel het is de bedoeling om de Socratische methode effectief toe te passen met de leerlingen. In mijn bachelorproef heb ik, na een literatuurstudie van de methode en het verband met de eindtermen en VOETen, lesvoorbereidingen ontwikkeld gebruikmakend van de Socratische methode in de lessen Engels.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 1499 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Pazas, V. (2018). Philosophizing with pupils in the EFL classroom. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016440f1084a05d2.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer