About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

"Nooit geopend" en andere tragische verhalen. Leesplezier voor taalzwakke leerlingen

2018
Heylighen, Ida
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Lezen, waarvoor is dat in hemelsnaam goed? Is lezen niet ouderwets, saai en allesbehalve opwindend ? Of slaagt de leraar toch erin een ongeïnteresseerd publiek te doen lezen? Op deze vragen zoekt deze bachelorproef een antwoord.
Ze bestaat uit een theoretisch luik dat onderzoekt waaruit leesplezier bestaat en een bundel met negentien verhalen en bijhorende tekeningen. Alles van mijn hand. En zoals de titel al doet vermoeden, durft "Nooit geopend" een tikkeltje surrealistisch en soms bevreemdend te zijn.

Full text:
File Size Type Checksum  
HeylighenIda_bachelorproef.pdf 27 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 4539 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Heylighen, I. (2018). "Nooit geopend" en andere tragische verhalen. Leesplezier voor taalzwakke leerlingen. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016441199d681424.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer