About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Op naar een basecamp: samen in berg brengen van groei, zelfsturing en reflectie. Hoe verhoog je zelfsturings- en reflectievaardigheden bij BSO-leerlingen?

2018
Waeckens, Feline
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Dit academiejaar participeer ik binnen een onderzoekende school. Een onderzoekende school is een school met een grote vernieuwingskracht, die wil streven naar het beste onderwijs, dit vanuit een onderzoekende houding. Ik maak deel uit van het onderzoekend team van de community Voeding en Verzorging van KTA II, te Diest. Binnen ons onderzoekend team werden er enkele knelpunten geformuleerd over de zelfsturings- en reflectievaardigheden bij onze leerlingen. In dit slotstuk probeer ik een antwoord te formuleren op deze knelpunten en heb ik ontwerpen gemaakt van een mogelijke tools.

Full text:
File Size Type Checksum  
Bachelorproef_WaeckensFeline_20171211.pdf 3 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 4186 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Waeckens, F. (2018). Op naar een basecamp: samen in berg brengen van groei, zelfsturing en reflectie. Hoe verhoog je zelfsturings- en reflectievaardigheden bij BSO-leerlingen?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce940164411ab3791677.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer