About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Op welke manier kan een portfolio fungeren als leer- en evaluatieinstrument in de lessen PAV? Het digitale portfolio Seesaw

2018
Vandervoort, Marianne
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Leerlingen evalueren zodat ze eruit kunnen leren is tot op heden een belangrijke uitdaging in het onderwijs. Er is nood aan een evaluatie die het leren op een continue manier ondersteunt. Deze bachelorproef onderzoekt of een digitaal portfolio kan fungeren als leer- en evaluatie-instrument in lessen PAV. Het digitale portfolio Seesaw biedt ondersteuning bij het in eigen handen nemen van het leren, brengt de ontwikkeling van leerlingen in kaart en maakt kwaliteiten van leerlingen meer zichtbaar.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 1517 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Vandervoort, M. (2018). Op welke manier kan een portfolio fungeren als leer- en evaluatieinstrument in de lessen PAV? Het digitale portfolio Seesaw. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce9401644120c0331c39.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer