About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Motiverend lesgeven door bewegingsintegratie. Motiveren is bewegen, en omgekeerd!

2020
Bos, Laurine
Educatieve bacheloropleiding voor lager onderwijs

Abstract :
Onderzoek toont aan dat de intrinsieke motivatie van leerlingen beduidend afneemt tussen de leeftijd van 7 tot 12 jaar. Dat is het moment waarop het kind grote sprongen in z’n leerproces kan maken. Bewegen heeft echter een positieve invloed op deze motivatie. Mijn doel van deze bachelorproef is dan ook om leerkrachten uit het basisonderwijs, aan de hand van een inspiratiegids, te inspireren op het gebied van bewegingsintegratie om zo de motivatie van leerlingen te behouden of beter, te verhogen.

Full text:
File Size Type Checksum  
Bos_Laurine_bachelorproef2019-2020_.pdf 3 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 467 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Bos, L. (2020). Motiverend lesgeven door bewegingsintegratie. Motiveren is bewegen, en omgekeerd!. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217d54649d017d5734fa68002e.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer