About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : Op welke manier kan een portfolio fungeren als leer- en evaluatieinstrument in de lessen PAV? Het digitale portfolio Seesaw
Author :
Vandervoort, Marianne
Abstract : Leerlingen evalueren zodat ze eruit kunnen leren is tot op heden een belangrijke uitdaging in het onderwijs. Er is nood aan een evaluatie die het leren op een continue manier ondersteunt. Deze bachelorproef onderzoekt of een digitaal portfolio kan fungeren als leer- en evaluatie-instrument in lessen PAV. Het digitale portfolio Seesaw biedt ondersteuning bij het in eigen handen nemen van het leren, brengt de ontwikkeling van leerlingen in kaart en maakt kwaliteiten van leerlingen meer zichtbaar.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2018
Full text :
File Size Type Checksum  
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Bachelorproef
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline : Handel-Burotica - Project algemene vakken
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 27/06/2018 14:03
Last modified : 06/01/2019 16:30
Collections :
Secundair onderwijs
2018
11501108
Views : 1698
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer