About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
dc.title : A call of... De groeiende telefoonfobie bij jongvolwassenen en hoe een campagne deze kan beïnvloeden
dc.creator : Depaz, Kaatje
dc.subject :
dc.description.abstract : Jongeren lopen de hele dag met hun gsm in de hand, toch gebruiken ze hem niet meer waarvoor hij effectief ontworpen is. Om te telefoneren. Ze kiezen er liever voor om honderden berichten te versturen dan om simpelweg te bellen. Zo lopen ze de snelle informatie en spontaniteit van deze gesprekken mis. In het eerste deel van onderzoek wordt er dieper ingegaan op de fobie, zijn oorzaken en problemen om dan stilaan tot een campagne te komen die al deze aspecten verwerkt. Telefoonfobie is een volledig nieuw thema in de advertising waardoor het eerder een zoektocht is naar geschikte mediums en hun mogelijkheden bij het doelpubliek. Dit met als resultaat een campagne die zich zal spreiden over drie populaire mediums met eenzelfde doel: bellen weer leuk te maken. Met motiverend, uitzonderlijke en belonende telefoons naar het doelpubliek. Op deze manier kunnen ze ervaren wat de voordelen van telefoneren zijn.
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2020
dc.type : Onderzoeksartikel
dc.format :
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154e16d911b35
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Master of Arts in de beeldende kunsten
etd.degree.level : Master
etd.degree.discipline : Grafisch ontwerp - Reclamevormgeving
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer