Abstract : Voor heel wat mensen is het vanzelfsprekend dat een museum toegankelijk is. Maar hoe beleven jongeren met een visuele beperking een museumbezoek? Zijn er speciale aanpassingen voor nodig?
Deze vragen hebben ervoor gezorgd dat ik me meer ging verdiepen in het museale aanbod en methodieken ten behoeve van mensen met een visuele beperking. Zo kreeg ik meer inzicht in deze problematiek. Voor deze bachelorproef is een rondleiding uitgewerkt in samenwerking met het Gallo-Romeins museum te Tongeren.
|
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Aerts, A. (2018). Het onderzoeken van methodieken bij het begeleiden van blinde en slechtziende jongeren tijdens een bezoek aan een museum/tentoonstelling..
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce9401644123c8611e8c.
|