About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
dc.title : Amai, mijn (h)oren !?
dc.creator : Vander Mierde, Saskia
dc.subject :
dc.description.abstract : “Music is to the soul what words are to the mind.” Isaac Brock Muziek werkt aanstekelijk. Het kan je opbeuren, ontroeren of je laten nadenken over gebeurtenissen in je leven. Muziek is meer dan een leuke beat. Vaak schuilt er een diepere betekenis achter. Zoek jij wel eens de betekenis van je lievelingslied op? Of kijk jij zo nu en dan eens aandachtig naar een nieuwe videoclip? Achter een muziektekst schuilt immers vaak meer dan je denkt. In het afstudeerproject met als titel ‘Amai, mijn (h)oren !?’ krijgt muziek een plaats binnen de klasmuren. Er wordt namelijk onderzocht hoe muziek en een goede doordachte didactische aanpak informatievaardigheden kunnen stimuleren. Dit project omvat vijf lespakketten (die zowel afzonderlijk als samen gegeven kunnen worden) met steeds een ander lied als vertrekpunt. Om aan te tonen hoe breed de waaier van mogelijkheden is voor dit project werd er gekozen voor een mix tussen bekende en minder bekende nummers, genres en artiesten. Zoekt u voor uw PAV-lessen een vernieuwende themabundel om de informatievaardigheden van uw leerlingen uit te dagen? Neem dan zeker en vast een kijkje in het afstudeerproject ‘Amai, mijn (h)oren’!
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2015
dc.type : Afstudeerproject
dc.format : application/pdf
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214b78acca014c32754e9532e1
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
etd.degree.level : Bachelor
etd.degree.discipline :
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer