Abstract : Jongeren lopen de hele dag met hun gsm in de hand, toch gebruiken ze hem niet meer waarvoor hij effectief ontworpen is. Om te telefoneren. Ze kiezen er liever voor om honderden berichten te versturen dan om simpelweg te bellen. Zo lopen ze de snelle informatie en spontaniteit van deze gesprekken mis. In het eerste deel van onderzoek wordt er dieper ingegaan op de fobie, zijn oorzaken en problemen om dan stilaan tot een campagne te komen die al deze aspecten verwerkt. Telefoonfobie is een volledig nieuw thema in de advertising waardoor het eerder een zoektocht is naar geschikte mediums en hun mogelijkheden bij het doelpubliek. Dit met als resultaat een campagne die zich zal spreiden over drie populaire mediums met eenzelfde doel: bellen weer leuk te maken. Met motiverend, uitzonderlijke en belonende telefoons naar het doelpubliek. Op deze manier kunnen ze ervaren wat de voordelen van telefoneren zijn. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Depaz, K. (2020). A call of... De groeiende telefoonfobie bij jongvolwassenen en hoe een campagne deze kan beïnvloeden.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154e16d911b35.
|