About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : Future Proof Language Lessons. How to design them with updates in mind?
Author :
Peeters, Christiaan
Abstract : NL
Stel je voor, je bent een gepassioneerd leraar Engels en je hebt dit fantastisch handboek! Je
leerlingen vinden het ook geweldig, maar de laatste tijd maken ze opmerkingen over de
verouderde onderwerpen erin. ICT evolueert snel, je zoekt naar een nieuwe versie van je
handboek, maar er zijn geen updates noch nieuwe boeken beschikbaar. Wat nu? Volg me
op een ontdekkingstocht, waar je je eigen lesmateriaal ontwerpt en zoek mee naar een
manier om dit bestand te maken tegen de tand des tijds!
EN
Picture yourself being a passionate English teacher, you just love this textbook about
technology! Your students like it too, but lately they make comments about its outdated
topics. Hi-tech stuff goes stale rather quickly, you look for a new version of this handbook but
there aren’t any updates, no other books available either. What now? Let me take you on a
journey designing your own lesson materials, working out a way to make them future proof!
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2019
Full text :
File Size Type Checksum  
FutureProofLanguageLessons.pdf 19 MB PDF MD5 Open file
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Bachelorproef
Language :
English
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline : English - Information Technology
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 27/08/2019 15:19
Last modified : 13/11/2019 20:54
Collections :
Secundair onderwijs
2019
11602138
Views : 4001
Downloads : 274
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer