Abstract : Studenten lerarenopleiding worden vertrouwd gemaakt met didactiek en didactische principes. Het integreren van de didaktiek is gefocust op klassituaties. De onderzoeksvraag in welke mate deze principes ook terug te vinden zijn in niet-klassituaties, wordt beantwoord vanuit een case-study. De studenten fietsen een tour langs informaticabedrijven rondom de campus. De tocht bevat haltes waarop zowel inhoudelijke als vakdidactische vragen beantwoord worden via meerdere apps op een smartdevice. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Borrenbergs, K. (2016). Bicycle race - Hoe kunnen studenten lesstage jaar één inzicht verwerven in het hanteren van didactische principes in een niet-klassituatie?.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c540c60155c547d8ca09df.
|