About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Van integratie tot inclusie van een leerling met een visuele beperking. Inleefpakket voor het vak PAV

2017
Simone, Fabrizio
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Het theoretisch gedeelte van mijn bachelorproef dient als naslagwerk voor leerkrachten die in aanraking komen met het geïntegreerd- of het inclusief onderwijs. Naast een overzicht van de werking, biedt het ook een overzicht van de meest voorkomende oogaandoeningen en de valkuilen voor leerlingen met een visuele beperking. In het praktisch gedeelte maken de leerlingen kennis met de wereld van een persoon met een visuele beperking. Dat gedeelte bestaat uit vijf delen, al dan niet in één geheel gegeven.

Full text:
File Size Type Checksum  
SimoneFabrizio_Bachelorproef.pdf 2 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 3976 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Simone, F. (2017). Van integratie tot inclusie van een leerling met een visuele beperking. Inleefpakket voor het vak PAV. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86e335e4011b.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer