About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
dc.title : Wereldberoemde Vlaamse kunst in de Vlaamse school. Hoe jongeren voor eigen kunst en cultuur motiveren?
dc.creator : Lakhtina, Evgeniya
dc.subject :
dc.description.abstract : De leerlingenpopulatie in het huidige onderwijs wordt steeds multicultureler. Vlaamse leerlingen komen dus meer en meer in contact met andere culturen. Maar wat weten zij nog over hun eigen kunst en cultuur? In deze bachelorproef gaan we op zoek naar het belang van kennis over de eigen kunst en cultuur. Bovendien onderzoeken we op welke manier we jongeren uit de eerste graad B-stroom kunnen motiveren voor de eigen kunst en cultuur. Zowel Vlaamse als Russische pedagogen werden geïnterviewd en ook leerlingen uit de eerste graad B-stroom werden bevraagd. De huidige handboeken muzische vorming uit zowel het basisonderwijs als het secundair onderwijs werden onder de loep genomen. Het resultaat is een workshop van één dag waarin we jongeren uit de eerste graad B-stroom laten kennis maken met verschillende aspecten van de Vlaamse kunst en cultuur. Er wordt geconcludeerd dat om geen vreemdelingen van de eigen kunst en cultuur te worden, is het erg van belang om de eigen kunst en cultuur te bestuderen.
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2018
dc.type : Bachelorproef
dc.format :
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a821632a655d016440b6d7400872
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
etd.degree.level : Bachelor
etd.degree.discipline : Engels - Project kunstvakken
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer