About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

HELP! Ik ga op stage!

2023
Cypers, Dana
Educatieve graduaatsopleiding voor secundair onderwijs

Abstract :
"HELP! Ik ga op stage!" Een zin die door het hoofd van elke stagiaire spookt. In eerste instantie richtte ik mijn onderzoek op een zelfreflectie bij stagiaires VOOR de stage. Een zelfreflectie is super belangrijk om te weten waar ze staan op theoretisch en praktisch vlak. Door te reflecteren gaan ze kritischer naar zichzelf kijken. Gaandeweg mijn onderzoek kwam ik tot de conclusie dat een zelfreflectie alleen niet voldoende was. Voor ze op stage vertrekken hebben leerlingen al enorm veel vragen. Vragen die gesteld worden tijdens de les. Dit heeft als gevolg dat er veel belangrijke lesuren verloren gaan. Mijn ontwerp moest dus meer onderwerpen bevatten dan alleen een zelfreflectie. Een website was de meest logische en gebruiksvriendelijke keuze. Via een QR-code kunnen leerlingen in de klas rechtstreeks surfen naar de website. Hier vinden ze tips en tricks, een zelfreflectieformulier en uitleg over waarom het belangrijk is om goed voorbereid op stage te vertrekken. Een stageplaats kan later ook een werkgever worden. Jezelf van je beste kant laten zien, is dan ook heel belangrijk. Ik hoop dat mijn website uiteindelijk in alle scholen van Vlaanderen gebruikt gaat worden. Het is een gemakkelijke tool die vakleerkrachten veel tijd kan besparen.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 252 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Cypers, D. (2023). HELP! Ik ga op stage!. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education UP.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82188becded0188bed173e201f1.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer