Abstract : In mijn bachelorproef probeer ik erfgoededucatie op een creatieve manier te integreren in de 3e kleuterklas. Dit doe ik door dieper in te gaan op sprookjes, meer specifiek het sprookje "Roodkapje". Vooraleer ik mijn cultuur (erfgoed)project kon uitvoeren in de klas heb ik mezelf verdiept in enkele onderzoeken om zo mijn kennis over cultuur- en erfgoededucatie te verbreden. Dit zijn enkele onderzoeken die ik geraadpleegd heb om mijn kennis te verbreden: Anne Bamford (2007) "Kwaliteit en Consistentie Kunst- en cultuureducatie in Vlaanderen", Barend van Heusden (2016) "Cultuur in de Spiegel", Actieplan Hilde Crevits en Sven Gatz (2016) en nog andere onderzoeken. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Corthaut, C. (2019). Sprookjes en erfgoed.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd2dafb016cd2fb43280faf.
|