About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
dc.title : Gamification in een biotoopstudie
dc.creator : Kandemir, Eslem
dc.subject :
dc.description.abstract : We kunnen er niet omheen dat de samenleving als gevolg van technologische veranderingen de laatste decennia drastisch is veranderd. Bijgevolg groeien leerlingen op in een gedigitaliseerde wereld. Wij als leerkrachten moeten dan ook gebruik maken van de verschillende digitale leermiddelen om onderwijs dichter bij de leefwereld van de leerlingen te brengen. Het gebruik van digitale leermiddelen maakt lessen boeiender en aantrekkelijker. Kortom, het motiveert leerlingen. Binnen deze bachelorproef wordt een zelfontworpen educatieve biotoopstudie app gerealiseerd, met bijhorende leerkrachtenbundel en leerlingenbundel. De leerlingen worden uitgedaagd in de natuur vol diversiteit, theorie en praktijk worden dichter bij elkaar gebracht. De uitgewerkte biotoopstudie biedt daarnaast mogelijkheden om onderzoeksvaardigheden te oefenen. Trefwoorden: biotoopstudie, app, onderzoekend leren, natuurwetenschappen, ICT
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2020
dc.type : Bachelorproef
dc.format : application/pdf
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154a956210532
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Educatieve bachelor secundair onderwijs
etd.degree.level : Bachelor
etd.degree.discipline : Biologie-Techniek
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer