About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
dc.title : O nee, alweer wiskunde!’ Intrinsieke motivatie voor wiskunde verhogen
dc.creator : Scheelen, Liselore
dc.subject :
dc.description.abstract : Kinderen zijn vaak weinig gemotiveerd vanuit zichzelf, wat net erg belangrijk is om tot maximaal leren te komen. Door de autonomie te vergroten, de functionaliteit te duiden en aan te sluiten bij de noden en behoeften van de leerlingen wordt dit gestimuleerd. Natuurlijk is dit een proces waarbij je telkens moet focussen op die motivatie. Ik ontwikkelde drie verschillende producten om aan te tonen hoe je kinderen intrinsiek kan motiveren.
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2019
dc.type : Bachelorproef
dc.format : application/pdf
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217d54649d017d5730a72a0016
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs
etd.degree.level : Bachelor
etd.degree.discipline :
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer