About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : O nee, alweer wiskunde!’ Intrinsieke motivatie voor wiskunde verhogen
Author :
Scheelen, Liselore
Abstract : Kinderen zijn vaak weinig gemotiveerd vanuit zichzelf, wat net erg belangrijk is om tot
maximaal leren te komen. Door de autonomie te vergroten, de functionaliteit te duiden en
aan te sluiten bij de noden en behoeften van de leerlingen wordt dit gestimuleerd. Natuurlijk
is dit een proces waarbij je telkens moet focussen op die motivatie. Ik ontwikkelde drie
verschillende producten om aan te tonen hoe je kinderen intrinsiek kan motiveren.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2019
Full text :
File Size Type Checksum  
ScheelenLiselore_bachelorproef_intrinsiekemotivatie.pdf 748 KB PDF MD5 Open file
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Bachelorproef
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline :
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 25/11/2021 14:02
Last modified : 25/01/2022 22:18
Collections :
Lager onderwijs
2019
11601278
Views : 3040
Downloads : 134
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer