About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Leesbevorderend literatuuronderwijs in de eerste graad A-stroom. Handvaten voor de leerkracht

2020
Slegers, Aurélie
Educatieve bachelor secundair onderwijs

Abstract :
Deze bachelorproef onderzoekt het leesgedrag van leerlingen uit de eerste graad A-stroom van Campus Vox Pelt. Het onderzoek wijst uit dat het merendeel van de leerlingen niet graag leest. Hoe komt dit en hoe verbeter je dit? De beste oplossing is gevarieerd literatuuronderwijs. Zo ontstond de leesdoos: een toolbox om aan leesbevordering te werken met je leerlingen. Perfect literatuuronderwijs is voor iedereen verschillend. Daarom biedt de leesdoos een waaier aan opdrachten die je klassikaal, als taak of op schoolniveau kan integreren om leesbevorderend aan literatuur te werken.

Trefwoorden: literatuuronderwijs, leesbevordering, leesplezier, leesgedrag, leesmotivatie


Full text:
File Size Type Checksum  
AurelieSlegers_Leesbevorderend_literatuuronderwijs_in_de_eerste_graad_A-stroom.pdf 4 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 950 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Slegers, A. (2020). Leesbevorderend literatuuronderwijs in de eerste graad A-stroom. Handvaten voor de leerkracht. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171550de7017155264d2c0ce1.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer