About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : Hoe actueel ben jij? Het gebruik van de actualiteit in de lessen economie
Author :
Paulissen, Melissa
Abstract : Als leraar is het belangrijk om te investeren in duurzaam onderwijs. Maar hoe kan dit en welke zijn de middelen hiervoor? Dit leidde tot mijn onderzoeksvraag: "Hoe actualiteit in de les economie verwerken?" Welke middelen kan ik gebruiken om de leerlingen te motiveren en creatief uit de hoek te komen? Welke werkvormen spreken de leerlingen aan? Hoe zorg ik ervoor dat leerlingen zich gaan interesseren in de actualiteit van elke dag? Allemaal vragen waarop je in dit onderzoek een antwoord vindt.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2016
Full text :
File Size Type Checksum  
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Afstudeerproject
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline : Frans - Economie
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 07/07/2016 14:14
Last modified : 23/10/2016 18:59
Collections :
Secundair onderwijs
2016
3260019
Views : 2231
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer