About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Hoe actueel ben jij? Het gebruik van de actualiteit in de lessen economie

2016
Paulissen, Melissa
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Als leraar is het belangrijk om te investeren in duurzaam onderwijs. Maar hoe kan dit en welke zijn de middelen hiervoor? Dit leidde tot mijn onderzoeksvraag: "Hoe actualiteit in de les economie verwerken?" Welke middelen kan ik gebruiken om de leerlingen te motiveren en creatief uit de hoek te komen? Welke werkvormen spreken de leerlingen aan? Hoe zorg ik ervoor dat leerlingen zich gaan interesseren in de actualiteit van elke dag? Allemaal vragen waarop je in dit onderzoek een antwoord vindt.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 1932 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Paulissen, M. (2016). Hoe actueel ben jij? Het gebruik van de actualiteit in de lessen economie. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c540c60155c547d18d09d1.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer