|
|
Home |
|
|
dc.title : |
Het optimaal en duurzaam implementeren van de handpop in de kleuterklas
|
dc.creator : |
Pierre, Stephanie
|
dc.subject : |
|
dc.description.abstract : |
Tijdens mijn buitenlandse stage in Seattle heb ik in een immersieschool Frans gedurende 3 maanden onderzocht hoe je de handpop optimaal en duurzaam kan implementeren in de kleuterklas. Ik bestudeerde hoe de handpop geïntroduceerd kan worden en hoe je met behulp van een handpop ontwikkelingsdoelen kan nastreven op het vlak van taal, cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele ontwikkeling. Hiervoor heb ik de living puppet gebruikt. Als output heb ik een handleiding uitgewerkt op basis van mijn onderzoek. |
dc.publisher : |
Hogeschool PXL |
dc.contributor : |
|
dc.date : |
2016 |
dc.type : |
Afstudeerproject |
dc.format : |
application/pdf
|
dc.identifier : |
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c59941be1155 |
dc.language : |
dut
|
dc.rights : |
All rights reserved |
etd.degree.name : |
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs |
etd.degree.level : |
Bachelor |
etd.degree.discipline : |
|
etd.degree.grantor : |
Hogeschool PXL |
|
|
Simple view
|
|
|
©2004-2008 - Hogeschool PXL -
webmaster -
Contact -
Disclaimer
|
|