Abstract : Wie "Millennials" intikt op Google krijgt te lezen dat er 98.900.000 resultaten zijn voor de zoekterm. Psychologen, marketingstrategen, werkgevers, … allemaal zijn ze in de ban van de generatie die even hard lijkt te intrigeren als frustreren. Dit onderzoek brengt recente studies en bevindingen over de Millennials samen om een consumentenprofiel van de groep te kunnen vormen dat op zijn beurt als leidraad kan dienen in het creëren van campagnes gericht aan deze doelgroep. De conclusie vormt een eigen toepassing op de bevindingen in de vorm van een imagocampagne voor IKEA. Een merk dat al jaren de groep succesvol weet te benaderen, kampt met het verlies van consumenten zodra ze ouder zijn dan 34. (Fromm & Vidler, 2015) Een imagocampagne op lange termijn die de Millennials in elke levensfase een hart onder de riem weet te steken, moet ervoor zorgen dat IKEA bijblijft als merk ook voor latere stappen in het leven. IKEA is er voor elke fase. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Miermans, H. (2018). IKEA's circle of life. Hoe een imagocampagne ervoor kan zorgen dat de Millennials loyaal blijven aan IKEA .
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016440edd6d300fd.
|