About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : PAV- next level. De 21 ste -eeuwse vaardigheden binnen PAV : evalueren op doelen in plaats van punten
Author :
Bulthé, Britt
Abstract : Binnen de bachelorproef wordt er op zoek gegaan waarom we puntloos zouden kunnen evalueren. Het gebruik van punten wordt vervangen door het beoordelen van doelen die al dan niet worden bereikt. Het theoretische gedeelte deed ik aan de hand van een literatuurstudie. Mijn informatie vond ik vooral in de literatuur van evalueren. Het praktijkonderzoek bestond uit verschillende delen en onderzoeken onder meer: hoe verloopt het evalueren binnen het GO!, het observeren van en naar sleutelcompetenties en vervolgens een navorming en gesprek op de Spectrumschool te Antwerpen. Daarnaast ging ik op onderzoek hoe we een evaluatie opmaken voor een nieuwe leerling, ik maakte een goed evaluatiecriteria met daarin de verschillen en het besluit ervan. Eveneens maakte ik een woordrapport aan de hand van vooropgestelde evaluatiecriteria. Vervolgens heb ik een onderzoek gedaan naar het al dan niet bereiken van de doelen door gebruik te maken van een doelenrapport. Tot slot deed ik een bevraging via een enquête bij de ouders, leerkrachten en leerlingen wat zij over punten en doelen vonden.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2019
Full text :
File Size Type Checksum  
Bulthe_Britt-De_21ste_Eeuw__.pdf 2 MB PDF MD5 Open file
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Bachelorproef
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline : Project algemene vakken - Niet-confessionele zedenleer
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 27/08/2019 15:21
Last modified : 13/11/2019 21:58
Collections :
Secundair onderwijs
2019
11602408
Views : 4017
Downloads : 691
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer