Abstract : Het theoretisch gedeelte van mijn bachelorproef dient als naslagwerk voor leerkrachten die in aanraking komen met het geïntegreerd- of het inclusief onderwijs. Naast een overzicht van de werking, biedt het ook een overzicht van de meest voorkomende oogaandoeningen en de valkuilen voor leerlingen met een visuele beperking. In het praktisch gedeelte maken de leerlingen kennis met de wereld van een persoon met een visuele beperking. Dat gedeelte bestaat uit vijf delen, al dan niet in één geheel gegeven. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Simone, F. (2017). Van integratie tot inclusie van een leerling met een visuele beperking. Inleefpakket voor het vak PAV.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86e335e4011b.
|