Abstract : Vermijden dat cursisten in het volwassenenonderwijs talen afhaken vooraleer ze hun doel
hebben bereikt is het doel van dit actie-onderzoek. De gedachtelijn voor het onderzoek
begint bij het bepalen van de context. Niet alleen wat de plaats betreft (PCVO Limburg
Campus Voeren), maar ook door vanuit de literatuurstudie het profiel van de cursist te
bepalen, om daarna te kijken wat er gebeurt in de praktijk (via een bevraging). Door
elementen die naar voor kwamen uit de literatuurstudie te combineren met de geanalyseerde
resultaten van de bevraging wordt een antwoord gevonden op de onderzoeksvraag. Het
eindresultaat bestaat uit aanbevelingen (naar leraars en PCVO Limburg Campus Voeren
toe) om afhaken te vermijden, afgetoetst met collega’s en bijgewerkt met hun commentaar. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Nastri, M. (2023). Hoe afhaken voorkomen.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education UP.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82189043c83018906a21ac50059.
|