About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Het roterende Vlaamse rooster. Welke kansen biedt het roterende lessenrooster uit de internationale school in Barcelona voor het Vlaams onderwijs?

2022
Hanegreefs, Fiene
Educatieve bacheloropleiding voor secundair onderwijs

Abstract :
Mijn bachelorproef gaat na wat de voordelen van een roterend lessenrooster zijn. Hier kwam ik uitvoerig mee in aanraking tijdens mijn buitenlandse stage in Barcelona, Spanje in het voorjaar van 2022. Ik liep stage op een internationale Amerikaanse privéschool. De school nam twee jaar geleden de beslissing om innoverend te werk te gaan door een acht dagen cyclus te implementeren. Dit roterende rooster brengt heel wat voordelen en opportuniteiten met zich mee. Zo krijgen leerlingen minder vakken per dag en heeft de leraar een langere instructietijd. Ik heb het systeem kritisch geanalyseerd aan de hand van een SWOT-analyse. Vervolgens heb ik gelijkaardige roosters uitgewerkt voor de Juniorcampus te Pelt. Ik werkte lessenroosters uit voor de vier verschillende leerprofielen op deze innovatieve campus.

Full text:
File Size Type Checksum  
EindversieBachelorproef_HanegreefsFiene_2122_(1).pdf 2 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 371 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Hanegreefs, F. (2022). Het roterende Vlaamse rooster. Welke kansen biedt het roterende lessenrooster uit de internationale school in Barcelona voor het Vlaams onderwijs? . Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82181af6e130181af7b66f00620.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer