About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Kunnen eenvoudige apps bijdragen tot de realisatie van de eindtermen?

2015
van Bottenburg, Fleur
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Het onderwijs evolueert mee met de maatschappij. Er is een actuele discussie gaande over het gebruik van de populaire tablets in de klas. Het tabletgebruik is volledig ingeburgerd in onze samenleving.

Een onderzoek rond het tabletgebruik in de les werd reeds gestart in de vorm van het project Tablio. Hierover kunt u meer lezen bij hoofdstuk 2. Mijn afstudeerproject bouwt verder op de ondervindingen en conclusies uit het onderzoek van Tablio. Dit wijst zich uit in vijf nieuwe prototypes, namelijk:
leren verbanden leggen met behulp van AnswerGarden;
interessante foto’s onderzoeken en toelichten via Instagram;
aandachtig kijken naar fragmenten met EDpuzzle;
beelden analyseren met Thinglink;
zelfstandig structureren via Popplet

De grote vraag is of je eenvoudige applicaties kan inzetten tijdens een les PAV? Op deze vraag hoop ik u een antwoord te bieden.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 2647 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

van Bottenburg, F. (2015). Kunnen eenvoudige apps bijdragen tot de realisatie van de eindtermen?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214b78acca014c3271112923ea.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer