About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

De geschiedenis van China geïntegreerd in de les geschiedenis van de 1ste graad

2014
Grosemans, Thomas
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
China. Een mysterieus land met een nog mysterieuzere geschiedenis. In dit afstudeerproject is deze geschiedenis gestructureerd opgelijst en onderverdeeld volgens het historisch referentiekader. U kan dus gemakkelijk zelf aan de slag om een stukje Chinese cultuur in uw lessen te verwerken.

Naast een ruime samenvatting bevat dit werkstuk ook een les hoekenwerk inclusief bruikbaar didactisch materiaal. Het kan gebruikt worden als kant-en-klare les of u kan er in knippen en plakken zoveel u wenst. Het afstudeerproject begint uiteraard in de les geschiedenis maar kan gemakkelijk gebruikt worden in een andere les. Waarom geen Chinese dag op school? In de bijlagen vindt u voldoende materiaal om uw leerlingen op een speelse manier te laten kennismaken met de wondere wereld van de Oriënt. Verhalen over draken, uitvindingen, puzzels, een kruiswoordraadsel,… Er is voor ieder wat wils.

Begint het al te kriebelen? Kijk dan snel verder om je onder te dompelen in de bijzondere geschiedenis van China, samen met een rijsttafel of twee.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 2172 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Grosemans, T. (2014). De geschiedenis van China geïntegreerd in de les geschiedenis van de 1ste graad. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214a61f553014a6201d85e1602.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer