Abstract : Oude culturen zijn vaak een inspiratiebron voor games hoewel dit voor de Keltische cultuur maar zelden zo is. Hierdoor is de bedoeling van dit geschreven werk om de Keltische cultuur te gebruiken als inspiratiebron voor een game.
Aan de hand van een analyse van het Book of Kells verkreeg ik veel bruikbare inspiratie. Deze werd aangepast om bruikbaar te zijn in de game en ook nog trouw te blijven aan het origineel.
Bij het uiteindelijke resultaat diende er zowel aanpassingen te komen aan de stijl van het spel als aan de originele inspiratiebron om een samenhangend geheel te verkrijgen. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Smeers, V. (2014). Keltische Kunst: bestiary .
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214d8fbcc5014d9ab3c9f4071e.
|