Abstract : Deze bachelorproef focust op klimaateducatie binnen de tweede graad TSO en KSO van het secundair onderwijs, gebruikmakend van een wetenschapsportfolio binnen de vakken natuurwetenschappen en biologie. Dit onderzoek toont de kwaliteit en effectiviteit van een wetenschapsportfolio voor klimaateducatie aan. De definitie voor klimaat, klimaatverandering en biodiversiteit komen aan bod samen met de variabelen die hierbij betrokken zijn. Nadien volgt een omschrijving van de criteria waaraan een wetenschapsportfolio moet voldoen met aandacht voor misconcepten en integratie van de 'Sustainable Development Goals’. Deze bachelorproef wordt afgerond met het wetenschapsportfolio in de praktijk.
Trefwoorden:Klimaatverandering, portfolio, misconcepten, Sustainable Development Goals, klimaateducatie |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Duelen, Y. (2020). Een wetenschapsportfolio voor klimaateducatie in de 2de graad secundair onderwijs. Een win of een min?.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154c860980d64.
|