About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Bicycle race - Hoe kunnen studenten lesstage jaar één inzicht verwerven in het hanteren van didactische principes in een niet-klassituatie?

2016
Borrenbergs, Kim
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Studenten lerarenopleiding worden vertrouwd gemaakt met didactiek en didactische principes. Het integreren van de didaktiek is gefocust op klassituaties. De onderzoeksvraag in welke mate deze principes ook terug te vinden zijn in niet-klassituaties, wordt beantwoord vanuit een case-study. De studenten fietsen een tour langs informaticabedrijven rondom de campus. De tocht bevat haltes waarop zowel inhoudelijke als vakdidactische vragen beantwoord worden via meerdere apps op een smartdevice.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 2073 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Borrenbergs, K. (2016). Bicycle race - Hoe kunnen studenten lesstage jaar één inzicht verwerven in het hanteren van didactische principes in een niet-klassituatie?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c540c60155c547d8ca09df.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer