About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : Bicycle race - Hoe kunnen studenten lesstage jaar één inzicht verwerven in het hanteren van didactische principes in een niet-klassituatie?
Author :
Borrenbergs, Kim
Abstract : Studenten lerarenopleiding worden vertrouwd gemaakt met didactiek en didactische principes. Het integreren van de didaktiek is gefocust op klassituaties. De onderzoeksvraag in welke mate deze principes ook terug te vinden zijn in niet-klassituaties, wordt beantwoord vanuit een case-study. De studenten fietsen een tour langs informaticabedrijven rondom de campus. De tocht bevat haltes waarop zowel inhoudelijke als vakdidactische vragen beantwoord worden via meerdere apps op een smartdevice.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2016
Full text :
File Size Type Checksum  
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Afstudeerproject
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline : Informatica - Handel-Burotica
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 07/07/2016 14:14
Last modified : 05/10/2016 15:37
Collections :
Secundair onderwijs
2016
3260039
Views : 2223
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer