About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Lesgeven in grootstedelijke context? Een project om tegemoet te komen aan de behoefte aan verbondenheid bij beroepsleerlingen van Don Bosco SPW uit de tweede graad

2020
Briers, Ine
Educatieve bachelor secundair onderwijs

Abstract :
In een grootstad als Brussel vinden leerkrachten vaak moeilijk aansluiting bij de diverse groep leerlingen. Deze leerlingen voelen zich op hun beurt nauwelijks verbonden met leerkrachten en de school, wat ook een negatief effect heeft op hun schoolprestaties. Deze bachelorproef tracht een hulpmiddel te bieden aan leerkrachten om meer in te spelen op de behoefte aan autonomie, verbondenheid en competentie, rekening houdend met de culturele en talige diversiteit van deze leerlingen.

Trefwoorden: diversiteit, cultuur, taal, verbondenheid, motivatie

Full text:
File Size Type Checksum  
PBLSO_IneBriers_Bachelorproef_20192020.pdf 4 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 857 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Briers, I. (2020). Lesgeven in grootstedelijke context? Een project om tegemoet te komen aan de behoefte aan verbondenheid bij beroepsleerlingen van Don Bosco SPW uit de tweede graad. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a821722d5abe01722d77841f0dd5.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer