About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : Gamification in een biotoopstudie
Author :
Kandemir, Eslem
Abstract : We kunnen er niet omheen dat de samenleving als gevolg van technologische veranderingen de laatste decennia drastisch is veranderd. Bijgevolg groeien leerlingen op in een gedigitaliseerde wereld. Wij als leerkrachten moeten dan ook gebruik maken van de verschillende digitale leermiddelen om onderwijs dichter bij de leefwereld van de leerlingen te brengen. Het gebruik van digitale leermiddelen maakt lessen boeiender en aantrekkelijker. Kortom, het motiveert leerlingen.
Binnen deze bachelorproef wordt een zelfontworpen educatieve biotoopstudie app gerealiseerd, met bijhorende leerkrachtenbundel en leerlingenbundel. De leerlingen worden uitgedaagd in de natuur vol diversiteit, theorie en praktijk worden dichter bij elkaar gebracht. De uitgewerkte biotoopstudie biedt daarnaast mogelijkheden om onderzoeksvaardigheden te oefenen.

Trefwoorden: biotoopstudie, app, onderzoekend leren, natuurwetenschappen, ICT
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2020
Full text :
File Size Type Checksum  
PBLSO_EslemKandemir_Bachelorproef_20192020.pdf 4 MB PDF MD5 Open file
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Bachelorproef
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Educatieve bachelor secundair onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline : Biologie-Techniek
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 07/04/2020 14:41
Last modified : 04/10/2020 23:12
Collections :
Secundair onderwijs
11602517
2020
Views : 1064
Downloads : 649
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer