Abstract : Deze bachelorproef bestaat uit een literatuurstudie en een praktijk gedeelte. In de literatuurstudie heb ik informatie verzameld over het vak lichamelijke opvoeding van vroeger tot nu en de ontwikkelingen die het vak heeft doorgemaakt.
Ook ben ik op zoek gegaan naar de oorsprong van spelvormen en wat de meerwaarde is van het toepassen van spelvormen tijdens de lessen lichamelijke opvoeding, met als verdere verdieping tijdens de opwarming.
Na dit onderzoek ben ik zelf gestart met het ontwikkelen van nieuwe spelvormen en het brengen van vernieuwing in bestaande spelvormen.
Na het ontwikkelen van de spelvormen heb ik de mogelijkheid gekregen deze spellen te testen op een middelbare school (secundair), en de spelvormen te evalueren en in dien nodig aan te passen met behulp van inbreng van mijn stagementor en de leerlingen.
|
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Geraedts, S. (2017). Vernieuwende en creatieve opwarmingsspelen voor in de lessen lichamelijke opvoeding.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86fc8cdd0f58.
|