Abstract : "Hoe kan ik ervoor zorgen dat de leerling met specifieke noden uit mijn stageklas binnen zijn mogelijkheden maximaal kan participeren aan het aanbod in de klas?"
Sinds de invoering van het M-decreet merkt men dat men voor heel wat leerlingen onvoldoende tegemoet kan komen aan hun specifieke noden. Het is dan ook een hele uitdaging om leerlingen met specifieke zorgbehoeften toch zo volwaardig mogelijk te laten deelnemen aan het klasgebeuren. Ik heb het regulier aanbod aangepast zodat mijn specifieke zorgleerling toch kan participeren aan het leren en leven in de klas.
Stageplaats: De Reinpad – Gelieren te Genk
|
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Oosterhof, K. (2019). Leerling met specifieke noden laten participeren aan het aanbod in de klas.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd3194f016cd33d89010ed1.
|